Stadskanaal prominent aanwezig op de Promotiedagen voor het Bedrijfsleven

Net als voorgaande jaren was het Plein Stadskanaal op 5 en 6 november met een grote stand aanwezig bij de jaarlijkse Promotiedagen voor het Bedrijfsleven Noord Nederland. In MartiniPlaza wist vrijwel iedere bezoeker de stands van de bedrijven en de gemeente te vinden. Een groot compliment waard aan BMSDesign die het hele concept en de aankleding van het plein heeft ontworpen.

Aan de vindbaarheid van Stadskanaal op de Promotiedagen schort het duidelijk niet. Maarre … weet iedereen eigenlijk wel waar Stadskanaal ligt? En wat Stadskanaal te bieden heeft? Marjan ten Seldam van Lekker Anderz was één van de bedrijven in MartiniPlaza en die heeft zo haar twijfels. “Wat ik gemerkt heb tijdens de Promotiedagen in Groningen is dat mensen niet in de gaten hebben hoe zo’n mooi winkelcentrum wij hebben in Stadskanaal. Ze weten Stadskanaal in sommige gevallen zelfs nauwelijks te vinden! Dus mensen, we moeten veel meer vertellen en laten zien wat we te bieden hebben!”

Ontbijt – Lunch – Chocolaterie Lekker Anderz
Lekker Anderz heeft zich wat dat betreft op de Promotiedagen van haar beste kant laten zien. Marjan en haar collega Mariska hebben goed uitgepakt met een ruime uitstalling van wat Lekker Anderz aan het Menistenplein zoal te bieden heeft op het gebied van bonboncadeaus. De warme chocola waar iedere voorbijganger een lange vinger in mocht dopen was een goede vondst. Lekker Anderz, met ook een lekker ander logo, was een waardevolle ambassadeur van de slogan van de centrumwinkeliers: ‘Stadskanaal heeft ’t allemaal!’

Bernard Sommer van BMSDesign terecht trots
Ook BMSDesign is een echte ambassadeur van wat Stadskanaal te bieden heeft. Bernard Sommer: “Wij zijn al voor het zevende jaar verantwoordelijk voor het concept van de inrichting van het Plein Stadskanaal. Het huidige plein is gebaseerd op een soort foodtruck-sfeer met een vrij intiem karakter, waardoor het ook gezellig aandoet als er een keer wat minder bezoekers zijn. De verlichting met lampionnen maar ook de bloemen van Mopol maakt dat iedereen zich hier thuis voelt. Ik ben er echt trots op wat we hier neergezet hebben, niet alleen als uithangbord van ons eigen bedrijf maar ook van Stadskanaal als geheel." De organisatie van de Promotiedagen gebruikt ook bijna altijd foto’s van het Plein Stadskanaal om de beurs te promoten; "Da’s toch mooie promotie voor Stadskanaal.”